szombat, június 11, 2011

vogue covers: june

Minden hónap egy fontos pillanata, amikor megjelennek a különböző divatmagazinok... Mivel most indult az oldal behozom a lemaradást és a divatbiblia vagyis a Vogue júniusi címlapjait mutatom meg Nektek ( a Vogue több országban is megjelenik, ezért van júniusban több címlap is):

USA - Penélope Cruz
Szerintem nagyon szép címlap lett, Penélope mint mindig, most is gyönyörű, természetes szépség, ezért szeretjük.


UK - Alexa Chung
Alexa júniusban kétszer tarol, az Egyesült Királyságban és Korában is. Természetes, egyszerű, nagyszerű!


Korea - Alexa Chung
Nekem személy szerint a UK-es címlap jobban tetszik...


Ausztrália - Erin Wasson
Szép, letisztult, imádom a szandált.


Spanyolország - Erin Wasson
Ismét egy dupladinamit, nekem a spanyol címlap jobban tetszik. A másik ehhez képest túl egyszerű.


Görögország - Constance Jablonski
Kicsit hippis... a ruha nagyon szép, az idei jár egyik fontos darabja a csipke. Nekem tetszik.


India - Rihanna
Nagyon sokan lehúzták Riri élénkvörös haját...vagy nem is tudom, inkább piros haját (?). Hát én nem tartozom közéjük, nekem nagyon is tetszik, végre nem egy tucatfrizura, nagyon eredeti és jól is áll neki. A háttér is nagyon hangulatos. Rihanna új videója a Man down már látható a youtube-on.


Olaszország - Tara Lynn, Candice Huffine, Robyn Lawley
Úgy néz ki, hogy az olaszok megelégelték a sok csontsovány modellt és a júniusi címlapjukra 3 plus size modellt választottak... És milyen jól tették! Végre hús-vér emberek a címlapok, akik mellesleg nagyon szépek és csinosak. Nagyon tetszik, hogy fekete-fehér a kép és piros a felirat. Brávó!


Japán - Naomi Campbell
Nem tudom, hogy ki mennyire van képben, de Naomi manapság 41 éves és még mindig csodálatosan néz ki. Nem tudom, mennyire szólt közbe a photoshop, de akkor is... le a kalappal.


Mexikó - Kim Noorda
Ismét egy tengerpartos háttér... de azért szép.


Oroszország - Anna Selezneva
Orosz modell, orosz címlap. Nekem a leányzóról kicsit Cameron Diaz jut eszembe, persze fiatalabb kiadásban...


Kína - Natalia Vodianova
A 3-szoros (!) anyuka vagyis szupermodell gyönyörűen néz ki. Üde és friss, rajta sem fog nagyon az idő, olyan mintha 18 éves lenne, pedig valójában 29 éves.

Hát ennyi címlapot sikerült összeszednem.
Nekem a plus-size-os cover volt a kedvencem, hát Nektek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése