szerda, június 15, 2011

H&M divided

Június 16-tól már kaphatóak a H&M divided legújabb darabjai a kiemelt üzletekben. Erre az újabb kollekcióra egyértelműen hatással voltak az őszi trendek, amiket a nemzetközi kifutókon láthattunk. Csak a H&M nem őszre, hanem már nyárra egy kis ízelítővel szolgál. Ebben a néhány darabban megjelenik a bőr, a metál, az élére vasalt redők. De a nyár és a tavasz legfontosabb anyagai megmaradtak, így láthatunk még csipkét és mindenféle kicsit hippys ruhadarabokat.

Az első képen a metálgatyók láthatók, arany és ezüst. Hát én nem hiszem, hogy felvennék ilyet, esetleg egy-egy alkalomra... De, aki bevállalósabb és természetesen jó lábai vannak, az nyugodtan viselheti. Csak arra kell odafigyelni, hogy ez az anyag eléggé kövérít, szóval mindenki számoljon pár kiló plusszal, ha ilyet vesz fel.

Na most jönnek az én kedvenceim. ez a csipkés szoknya vááá gyönyörű, nekem nagyon tetszik... Aztán jön egy hosszú és egy rövidnadrág, ami abszolút őszi trend lesz, mert redőzött anyagból készültek. És van még egy rövidnadrág, aminek kicsit cowboy-os-hippys hangulata van.

A következő két felsőpáros. Az első egy tunikaféleség, rojtokkal, szintén 70-es évek... De a másik páros... sajnos a képeken nem nagyon látható, de ezek neccfelsők! Már elég sok blogon láttam, hogy egyre inkább kezd ez visszajönni... Hogy várjuk ezt vagy nem... hát nem is tudom... én annyira nem :D

Ezek a felsők viszont nagyon tetszenek. Az első egy hátul hosszított fehér ing, ami csodaszép, kell... Aztán egy rojtosabb fehér és egy barnás indiános tunika.

A végére hagytam a számomra legbotrányosabb darabokat. A táskával és a fejpánttal vagy nem is tudom mivel van gondom... Hanem a cipőkkel... te jó ég. Ezek tipikuson olyan cipők, amit csak imádni vagy gyűlölni lehet, nincs köztes állapot. Hát én az utóbbi csoportba tartozom.... no comment

Ti megvennétek bármelyik darabot? És mit szóltok ezekhez a cipőcsodákhoz? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése