vasárnap, június 12, 2011

nail polish: OPI

Én személy szerint imádom a körömlakkokat, egész jó kis kollekcióm van a szivárvány minden színében... egyszerűen nem tudom elviselni, hogy ha "csupaszak" a körmeim. Ha csak valami halvány rózsaszín is, de szinte mindig van valami lakk rajta... Ezzel csak arra akartam célozni, hogy számítsatok elég sok nail polish (körömlakk) bejegyzésre.

Nemrég jelent meg a mozikban a Karib tenger kalózai - Ismeretlen vizeken. Azt már megszokhattuk, hogy egy-egy filmről, produkcióról megpróbálnak minél több bőrt lehúzni és minél több pénzt csinálni belőle. Úgyhogy a szeptemberi sulikezdő kisgyerekek számíthatnak majd Johnny Deppes táskákra, tolltartókra, füzetekre, stb...
Ez a szokás az OPI-nál is meg van, így a legnagyobb sikerű filmeknél mindig kiadnak egy-egy körömlakk kollekciót. Így már létezik például a Shrek és a Burlesque kollekció... És a legújabb a Pirates of the Carriebean vagyis a Karib tenger kalózai kollekció.



A kollekció 6 színből áll, bár én nem mindegyiket merném színnek nevezni, mert némelyik szerintem elég furcsa. A 6-ból 5-öt elfogadnék, azt az egyet pedig egy-egy alkalommal kipróbálnám.

Steady as She Rose
Az első egy halvány rózsaszín, ami a hivatalos szlogen szerint "a Te végcélod". Nekem tetszik, én elfogadnám, szép rózsaszín, nem kirívó, ehhez hasonló mindenkinek kell hogy legyen például vizsgákra vagy olyan helyekre, ahova mégsem mehetsz vörös vagy pink körmökkel.

Sparrow Me The Drama
A következő gyönyörűség egy erősebb rózsaszín. Nagyon szép, nem túl élénk ez sem, inkább pasztellos.

Planks a Lot
Még egy nagyon szép szín, de ez már az élénkebb kategóriához tartozik. A lakk neve valószínűleg a hajó bedeszkázására utal... Ezeket a neveket sosem értem, hogy jön ez a szép lila a deszkázáshoz? Na mindegy, a lényeg, hogy az OPI érti...

Mermaid's Tears
Vagyis a "sellők könnyei". Végre egy név, amit szerintem el is találtak, mert erről a színről, ha nem is a sellők könnyei, de maguk a sellők vagyis az uszonyuk tényleg az eszembe jut. És a szín is nagyon jó, hordható, kell hozzá egy hangulat, de szép.

Stranger Tides
Hát íme az első fura szín, amiről nekem először a military ugrott be... A neve a film alcíme, vagyis "ismeretlen vizeken". Végülis ez a koncepció szerintem sikerült, mert elég szokatlan szín, eddig nem is gondoltam arra, hogy létezik ez a szín. Mondjuk ősszel szerintem esetleg hordható lehet, akkor úgyis ilyesmi hangulatban vagyunk, meg zöldes barnás színvilágot szoktunk viselni.

Skull and Glossbones
És íme egy kis szürke, ami, mint a neve is mutatja kicsit a csontszínre emlékeztet... Persze nem az egészséges csontra, ami még bennünk van, mert az nem ilyen színű, hanem inkább azokra a csontokra, koponyákra, amik a kalózos filmekben vannak. Nekem ez is tetszik, imádom a szürke színt.


Mióta az OPI "feltalálta" a repedezős körömlakkot, azóta próbálnak minél több árnyalatot kiadni. Így most ehhez a Karib tengeres kollekcióhoz ráadásnak kiadtak egy ezüst repesztős lakkot is. 

Silver shatter
És íme a végeredmény. Nem tudom, hogy Nektek mi a véleményetek, nekem ez annyira nem tetszik, mármint maga a körömlakkrepesztés, de nagyon sokan használják és egyre több márkában jelenik meg ez az új "módszer"... Úgyhogy egy darabig még látni fogjuk a körmökön.

Nekem van OPI körömlakkom, úgyhogy tudom személyes véleményt írni magáról a márkáról. Én nagyon szeretem, nem kerül kevésbe, de nagyon nagy az üveg, 15 ml-es, tehát sokáig jó. A minősége felső osztályú, nagyon könnyen lehet festeni vele, gyorsan szárad és sokáig is tart. Úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom.
A fent említett kollekció már megvásárolható, a színek kb. 1500-1600 Ft-ba kerülnek, a repesztőlakk pedig 1800-2000 Ft körül van. Ha esetleg nincs a közelben egy OPI lelőhely sem, akkor itt az oldal, ahonnan lehet rendelni: http://www.opihungary.hu/ . Innen a régi kollekciókból is lehet rendelni, hasonló árakon.
Kinek jött meg a kedve egy kis lakkozáshoz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése