szerda, június 22, 2011

vogue covers: july

Végre sikerült nagyjából összegyűjtögetnem a Vogue júliusi címlapjait. Sajnos még most sincs meg minden, mivel még nem minden ország tette hivatalossá, de azért a legfontosabbak megvannak :D


USA - Emma Watson
Gyönyörű, és még azt mondják, hogy nem áll neki jól a rövid haj, hogy túl fiús. Csodaszép a smink, a haj, a ruha.. nincs mit mondanom...

UK - Vanessa Paradis
Őszintén szólva nem tudok pozitívat mondani a címlapról, mert nem bírom ezt a nőt. Szerintem egyáltalán nem szép és még az érdekesen szép kategóriába sem tudom besorolni. Az egészből csak a kabát tetszik... sajnálom...

Australia - Gisele Bündchen
Szolid elegancia, tiszta színek, egyszerű haj, smink, nekem kicsit őszies a nyárra, de nem rossz.

Németország - Natalia Vodianova
Az orosz modell csodás, mint mindig, szerintem ő egy szál fehér ingben is tökéletesen tud pózolni.

Oroszország - Lara Stone
Egyszerű háttér, a ruha, a haj meg minden. Épp ezért hangsúlyos az arc, a tekintet és persze az ajak. Szerintem szép.

Portugália - Candice Swanepoel
Egy újabb Victoria's secret angyal, akinek érdemes megjegyezni a nevét Rosie Huntington-Whiteley mellett. az teljesen egyértelmű, hogy a hölgy gyönyörű, nekem a címlap is tetszik így összességében, csak a sok ékszerrel vannak problémáim...

Spanyolország - Malgosia Bela
Nagyon szép a modell és a címlap is. A fotósorozatról és a modellről már írtam egy bejegyzést, természetesen képekkel, amit itt találtok. 

Kína - Bingbing Fan
Érdekes név, unalmas címlap. Nincs bajom azzal, ha egyszerű a címlap, sőt... de ez valahogy nekem nem tetszik...

Korea - Isabeli Fontana
Nagyon szép... a hangulat, a háttér, a ruha és Isabeli. Tökéletes nyári hangulat, megfelel júliusra. 

Japán - Abbey Lee Kershaw 
Abbey arcáról és sminkjéről Katy Perry E.T. című klippje jutott eszembe, persze gyengébb kiadásban. Az ausztrál modell, származásához méltóan elvileg csodálatos bronzos barna bőrű, de itt kicsit kifakították, ami nekem kicsit furcsa...

Görögország - Valeriya Melnik
Az ukrán szépség gyönyörűen mutat a görög címlapon. Csodaszép háttér, bronz barna modell és trendi fürdőruha, ennél nem is kell több egy nyári címlaphoz.

Mexikó - Zuzanna Bijoch
Csodás címlap, imádom a hátteret és ruhát, a modell nekem viszont annyira nem szimpatikus, nem olyan különleges.

Ezek voltak a július Vogue címlapok és a véleményeim... Nagyon kíváncsi vagyok a Tietekre, Nektek melyik tetszik és miért?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése