kedd, június 14, 2011

magazine covers: july

Végre utolértem magam, végre aktuális infókat és képeket tudok mutatni. Öszegyűjtöttem a legszebb, legérdekesebb, legjobb júliusi címlapokat. Úgy tervezem, hogy ez mindig így lesz, külön bejegyzést kapnak a Vogue címlapok és külön lesz a "maradék" vagyis az Elle, Harper's Bazaar, Marie Claire, stb...

Elle Csehország - Erin Heatherton
Elle Svédország, Szlovénia - Cameron Diaz
Elle Lengyelország - Daria Werbowy
A sort a személyes kedvencemmel kezdem a cseh címlappal. A modell csodaszép és természetes, nekem nagyon tetszik, hogy ilyen közeli, napbarnított, szeplős... igazi strandolós hangulat. A következő pedig Cameron, akinek nemsokára jelenik meg új filmje a "Bad teacher", ezért több országban, több magazinnál is címlaplány lett. A 3. képen pedig a lengyel Elle címlapja látható, ami szintén kedvenc, lubickolós, tengerpartos, napbarnított, tökéletes júliusra.

Elle USA - Emma Stone
Elle UK - Rosie Huntington Whiteley
Elle Japán - Amanda Seyfried
Folytatódik a sor az Elle címlapjaival. Az amerikai cover-ön a hirtelen megszőkült Emma Stone feszít, akinek szerintem nem áll annyira jól ez a hajszín. Most olyan tucat lett, a vörös nekem jobban tetszett, különlegesebb volt. A következő az angol Elle és a Victoria's secret angyala Rosie, aki mint mindig most is gyönyörű. Szintén több címlapos leányzó, valószínűleg a nyár egyik legjobban várt sikerfilmje miatt, amiben ő a női főszereplő, a Transformers 3. Az utolsó pedig Amanda, akinek imádom a ruháját, persze ő is csodaszép.

Elle Hollandia - Bregje Heinen
Elle Canada - Hereith Paul
Elle Québec (kanadai állam) - Taryn Davidson
Mindhárom címlap csodás, de nekem a legjobban a holland cover tetszik, valószínleg a háttér és az outfit miatt. A másik  két címlap is nagyon szép, a kanadain a ruha csodálatos, a a harmadikon pedig gyönyörű a modell. 

Elle Belgium - Naomi Campbell
Elle Horvátország - Helena Sopar
Elle Spanyolország - Flavia Oliveira
A még mindig párductestű, 41 éves szupermodell pózol félmeztelenül a belga Elle címlapján. Aztán a horvát covergirl egy igazi horvát modell, Helena. Nagyon tetszik a kép, a hangulat, természetes, mivel az árnyékok is jól láthatóak és a ruhát is imádom. A spanyol címlap pedig ismét egy tengerpartos kép, ami tökéletes egy júliusi kiadáshoz.

Elle Németország - Jourdan Dunn
Elle Taiwan - Lee Jia Xin
Elle Olaszország - Tori Praver
A német címlap csodás, egyszerű, természetes és a modell is nagyon szép. Nekem mindig nagyon tetszenek az ilyen képek, mert hangsúlyt kap a szép afroamerikai bőr, ami nagyon jól mutat és az egész olyan természetes lesz. A taiwan-i képen főleg a modell ruhája tetszik és a hattér is csodaszép. A harmadik cover-ön egy amerikai szőkeség, Tori Praver pózol egy kicsit sportosabb összeállításban, élénk színekben.

Harper's Bazaar UK - Claudia Schiffer
Harper's Bazaar USA - Britney Spears
Harper's Bazaar Spanyolország - Bambi Northwood-Blyth
Őszintén szólva én alig ismertem meg Claudiát... De nagyon tetszik ez a hippy stílus, a smink, a háttér, minden. Lehet, hogy sok a photoshop, de a 41 éves modell még így is csodaszép. Britney visszatért, újra bomba formában van és ezt mindenkinek meg akarja mutatni... üdv újra B! A spanyol címlaplány pedig Bambi, aki kicsit pucérkodik nekünk férfi alsógatyában meg farmerban. Nekem tetszik, egyszerű, nagyszerű, sejtelmes.

Harper's Bazaar Csehország - Anne Hathaway
Harper's Bazaar Spanyolország - Elisa Sednaoui
Harper's Bazaar Oroszország - Zoe Saldana
Egyszerűen imádom ezt a három  címlapot. Mindhárom teljesen eltérő, de mégis annyira szépek. Az első fehér, egyszerű és letisztult, tökéletes címlaplány Anne, aki szintén egyszerű make-up-pal és hófehér bőrével pózol. A spanyol Elle júliusi kiadását azért imádom, mert nyárias, a tengerpart végre nem csak a háttérben van és a ruha is csodaszép. Az orosz címlaplányt, Zoe Saldanát én elméletileg nem nagyon bírom, de most ezt a képet látva ledöbbenve mondom azt, hogy ez a nő gyönyörű.

Marie Claire USA - Jennifer Aniston
Marie Claire UK - Jennifer Lawrence
Marie Claire Australia - Megan Gale
Az első Marie Claires címlaplány Amerika kedvence, Jennifer Aniston. Sok helyen olvastam, hogy neki nem tetszik ez az új, rövid haj, amire szerintem semmi oka sincs, mert nagyon jól áll neki. Én személy szerint már untam, hogy neki mindig hosszú haja volt, ez sokkal jobb. Fehér, egyszerű háttér plusz fekete blézer, tökéletes. A következő Jennifer Lawrence, akiről fogalmam sem volt, hogy ki, de miután kigugliztam megtudtam, hogy ő az X-men - Az elsők egyik szereplője. Más nagyobb filmben nem nagyon láthattuk, lehet, hogy ez hozza majd meg az áttörést. Megan Gale szintén ismeretlen a számomra, de sikerült kiderítenem, hogy modell és színésznő.

Marie Claire Olaszország - Elena Melnik
Marie Claire Törökország - Tulin Sahin
Marie Claire Oroszország - Kate Hudson
Az első címlap nem nagyon tetszik, kicsit unalmas nekem... A török Marie Claire coverje viszont gyönyörű. Szép a modell, élénkek a színek és a ruhát egyszerűen imádom. A harmadik címlaplány pedig a még kismamaként is csodaszép, Kate Hudson. Egyszerű, de nagyszerű.

Marie Claire Dél-Afrika - Kylie Minogue
Marie Claire Csehország - Emma Watson
Marie Claire Spanyolország - Sheila Marquez
Egyáltalán nem vagyok Kylie rajongó, de ez a címlap sem segített azon, hogy megszeressem... A cseh covergirl, Emma képe viszont nagyon szép, imádom. Úgy ahogyan a spanyol Marie Claire címoldalát is, amin igazán a modell szépsége fogott meg.

GQ UK - Rosie Huntington-Whiteley
GQ Németország - Adriana Lima
GQ Oroszország - Heidi Klum
3 ország, 3 GQ címlap és 3 Victoria's secret ex vagy aktuális angyal... Szerintem nincs mit mondanom. A három közül nekem legjobban Heidi címlapja jön be, a tengerpart és valószínűleg a picit pin-up-os hangulat miatt. 

GQ Spanyolország - Penelopé Cruz
GQ US - Chris Evans
GQ Ausztrália - Bradley Cooper
Mielőtt a két sármos címlapfiút megemlíteném, jöjjön még egy hölgy, Penelopé, akit én egy igazi szépségikonnak tartok, de most valahogy ez a címlap egyáltalán nem tetszik nekem. Nem is tudom, hogy miért... az egész outfit valahogy olyan sztriptízes lett, a haja pedig olyan mintha paróka lenne. Na de haggyjuk most Miss Cruz baklövését az én szememben... Az amerikai címlapra "Amerika kapitánya", Chris Evans került, az ausztrálra pedig a szexi tanítóbácsi a Másnaposokból, Bradley Cooper.

Lucky USA - Lauren Conrad
Foam USA - Noot Seear
Nylon USA - Florence Welch
Lauren fotósorozata nagyon tetszik, mindig természetes és divatos, az új hajszíne szintén irigylésre méltó. A következő Noot, akit a New moon-ból ismerhetünk, de elég sok divatkampányban is szerepelt. Tetszik ez a címlap is, a pasztelles színvilág és a haj is nagyon természetes, laza. Florence szintén ismeretlen volt a számomra, de kinyomoztam, hogy a hölgy egy rockbanda énekes. Akit érdekel, a banda neve Florence and the Machine. 

Dazed and focused US - Beyoncé
L'officiel Franciaország - Natalia Vodianova
Tatler UK - Romola Garai
Beyoncé bubifrizurával és fagyival, retró sminkkel. Nekem annyira nem tetszik... Natalia címlapja viszont csodaszép. Először nem tudtam, hogy a Tatler covergirl-je, Romola honnan ismerős, aztán rájöttem, hogy őt láthattuk a Dirty dancing 2-ben. Maga a sorozat ötlete nekem nagyon tetszik, csak a ruhája annyira nem. 

V Magazine US - Gisele Bündchen
Interview US - Alexander Skarsgard
W Magazine US - Beyoncé
Gisele-ről szerintem nem lehet rossz képet csinálni, úgyhogy nem is elemezném, szép, mint mindig. Aztán jönn Alex a szexirosszvámpírfiú a True Blood-ból, akit imádok, de ez a képe nekem nem tetszik. És végül Beyoncé másik címlapja, amit viszont imádok. Ha rá gondolok ilyen címlapot várok, nem mint a Dazed and focused-os sorozat. A ruhák is sokkal jobban illenek az énekesnő stílusához és a háttér meg az egész hangulat is sokkal "Beyoncé-sabb".

Muse US - Lily Donaldson
Velvet Olaszország - Jules Mordovets
Company UK - Pixie Lott
Az első és a harmadik címlap főleg az outfit miatt tetszik. Az idei nyár két fő trendje jelenik itt meg: az első képen a color blocking vagyis két nagyon élénk szín, mint a pink és narancs párosítása, a harmadik képen pedig az overál és virágos minták, amik már két éve hódítanak. A középső képet nem szeretném "elhanyagolni", mert az szintén említést érdemel. Itt megint az egyszerűség a lényeg, közeli portré, a modell szépsége kap nagy hangsúlyt. 

Allure US - Fergie 
Rolling Stone US - Katy Perry
Woman Spanyolország - Vanessa Lorenzo
Fergie úgy érzem kicsit túlzásba vitte a plasztikát... A szeme viszont gyönyörű, ebbe meg viszont lehet, hogy a photoshop szólt bele, szóval... Aztán Katy Perry ismét a Rolling Stone-nak pózolt, a képek csodásak lettek, hála Terry Richardson-nak. A fotósorozatról többet itt olvashatsz. A harmadik címlapot azért raktam be Nektek, mert nagyon szép a modell és nála már csak a ruha szebb :)

Ennyi volt mára címlap-mustra. Nagyon sok szép cover-t láthattunk, de nekem legjobban a cseh Elle címlapja tetszik. Annyira szép és olyan jó nyaralásos hangulatom lesz tőle.
Majd valamikor jelentkezem egy júliusi Vogue címlapok bejegyzéssel is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése