szerda, július 20, 2011

headphone fashion by vogue

A neten böngésztem és a Vogue oldalán találtam pár nagyon trendi fejhallgatót. Mivel én is régóta keresem az igazi fejhallgatót, gondoltam jól jöhet Nektek is egy kis inspirációnak, ötletbörzének. Az oldalon talált képeket kiegészítettem még pár, a Google-ról kukázott műszaki remekművel. Tulajdonképpen a fülhallgató ma már nem számít divatos, aminek az orvosok nagyon örülnek, mert a bedugós fülhallgatók nagyon súlyos hallás károsodást okozhatnak! Szóval a fejhallgató igaz kicsit retró, de egészségesebb és sokkal divatosabb. Ha a Vogue azt mondja inkább ilyet vegyél, én hallgatok rá...











Ha a képeket nagyobb méretben is látni akarod, akkor kattints rájuk és megjelennek egy új oldalon eredeti méretben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése